Jobb

Sitter på nya jobbet som telefonförsäljare i borås, jippie, de e la inte de roligaste av arbeten men jag har ju möjlighet att skrapa ihop lite pengar iaf. De e typ superdeprimerande för de e som att bråka i telefon med folk hela dagarna. Tiderna e väl inte heller ngt att hurra över, ordinarie tider är 13-21 men ja kännde när jag hade jobbat 3 sånna dagar att ja klarar inte av de, ja kommer hem typ 22.30 o sen ska man duscha o fixa matlåta för nästa dag o sen ska man lägga sig o gå upp tidigt för att hinna göra saker på förmiddagen för att sedan åka hemifrån halv 1. O så blir jag åksjuk av någon anledning, blir de aldrig annars...

Men men, jag har fått lov av chefen att jobba 11-17 ist, de e ju gött för jag e hemma halv 7 men de betyder ju åxå att ja går miste om 4 h att ringa när folk har kommit hem från jobbet..

Får la hoppas att ja får ngt närmare o me bättre tider så snart som möjligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0